close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פירוק חברה חדלת פירעון: מתי לשכור שירותי עורך דין?

מערכת שורשיד כסליו, תשפג08/12/2022

אם נקלעתם למצב בו בית העסק שלכם מוגדר כחדל פירעון ואתם עומדים בפני פירוק החברה, יתכן שאתם תוהים אם זה השלב בו כדאי לכם לשכור שירותי עורך דין מומחה

תגיות:
צילום: freepik

אם נקלעתם למצב בו בית העסק שלכם מוגדר כחדל פירעון ואתם עומדים בפני פירוק החברה, יתכן שאתם תוהים אם זה השלב בו כדאי לכם לשכור שירותי עורך דין מומחה בתחום. במקום לשכור שירותי עורך דין שעוסק במספר תחומים, כדאי לשכור משרד עורכי דין שמתמחה בתחום, עם צוות שיסייע לכם לטפל בבעיה זו. כדי שתוכלו להתנהל נכון...

סביר להניח שאתם אוהבים את העסק שלך, אבל אהבה לא משלמת את החשבונות. אתם מוכרים את המוצרים או השירותים שלך כדי לייצר רווח. זה תומך בעסק שלך, בעובדים, בכם ובבני משפחתכם.

לכן במקרה של פירוק חברה חדלת פירעון, זה רק עניין של זמן עד שתצטרכו להתמודד עם הליכים משפטיים, גם אם נקלעתם לבעיות כלכליות באופן לגיטימי.

עסקים עשויים להיקלע לחובות מסיבות רבות
כאשר אתם מוצאים את עצמכם שקועים בחובות, צוות מקצועי ומיומן של משרד עורכי דין מומחה בתחום מטפל בעניינים הנוגעים לעסקים שחייבים כסף לחברות אחרות. עורכי הדין שמטפלים במצבים אלו יסייעו לכם להתמודד עם חובות שנוגעים למצבים הבאים:

  • חוזים
  • שטרות חוב
  • עמלות
  • הלוואות
  • פסקי דין שנקבעו נגדכם בתביעות.

עורכי הדין ייצגו את האינטרסים שלכם ללא קשר לסיבה שהובילה אתכם להיקלע למצב המורכב של פירוק חברה חדלת פירעון. אבל האם זו האפשרות הטובה ביותר? הם יכתבו מכתבים ויבצעו שיחות טלפון. אם לא תהיה תגובה, הם יפתחו בהליכים משפטיים, עד להשגת התוצאות המבוקשות.

ידע מקיף בתחום פירוק חברה חדלת פירעון
עורכי הדין שבקיאים בדיני מסחר, מכירים היטב את החוק ויודעים כיצד למנף אותו כדי להשיג לך את פסקי הדין לטובתכם. הם יודעים את הזכויות שלך, ויודעים גם איך לנהל הליכים משפטיים, במיוחד בתחום של חובות מסחריים גדולים.

עורכי דין שמתמחים בהליכי פירוק חברה חדלת פירעון יגישו את הניירת המתאימה לבית המשפט, יעברו על חשבונות הבנק שלכם, יתעדו את הנכסים שלכם, וימצאו את תזרימי המזומנים השונים שעשויים לכסות את הסכום שאם חייבים.

שירות מותאם אישית
עורכי הדין מתאימים את הגישה שלהם למצב הכלכלי שלכם. הם נוקטים בכל הצעדים הנדרשים ובודקים את כל הדרכים האפשריות להשיג תוצאות. המצב שהוביל אתכם לחובות הגדולים עשויים להיות לגיטימיים, ועורכי הדין יבצעו את כל ההליכים הנדרשים כדי להגן על זכויותיכם.
Put ad here
במצב של פירוק חברה חדלת פירעון עשויים להתרחש גם מצבי עיקולי נכסים והיטלי בנקים, ולכן חשוב שהמומחים בתחום יהיו לצידכם וינקטו בצעדים שיספקו לכם את התוצאות המבוקשות.

חובות גדולים עלולים להוביל לבעיות גדולות
כשדברים הולכים כשורה, אתם עשויים להיות מרוצים מההתנהלות העסקית שלכם. אבל כשחסרים לכם מזומנים, או שאתם בוחרים להוציא אותם במקומות שאינם מניבים רווחים, אתם עלולים להציב את בית העסק שלכם בסיכון כלכלי, שיוביל לחובות.

לכן חשוב להבין איך לבצע מינוף כלכלי של מזומנים על מנת להימנע מסיכון של פירוק חברה חדלת פירעון.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה